Fick en fråga

Hej, jag ska också åka som au pair och jag är inte så insatt i dehär med matchningar. Men jag fick iallafall min första matchning idag och känner redan efter att ha läst deras ansökan att jag är ingen au par för dem. Men hur "släpper" man familjen utan att prata med dem? Vem ska jag maila och vad ska jag skriva? Behöver en liten förklaring av någon som vet :-) 
/ Emma
 
För det första! Grattis till din första matchning, jag var super glad över den första matchningen jag fick, men sedan kände jag samma som dig att detta är inte rätt familj för mig. Men det jag gjorde var att maila Stockholmskontoret. Jag vet inte vilken organisation du åker med, men jag tror du kan göra samma. Men det bästa är väl att ringa, det gjorde jag med match nummer tre. Jag trodde först att de skulle bli lite "sura" för att jag inte var nöjd, men det blev de inte. Det undrade ju såklart varför jag inte valde familjen, så du borde skriva att du inte tycker att familjen är rätt för dig eftersom.... Så får du skriva varför den inte är rätt för dig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0