2 oktober 2013

Idag ringde jag kontoret och pratade lite och frågade hur det går för mig, har jag någon matchning snart? Men såklart visste dom inte. De frågade om jag har något emot att flytta mitt avresedatum till januari, för det är då många familjer letar efter nya aupairer. Jag sa ja, jag menar jag vill egentligen åka iväg så snart som möjligt. Men är det större chans att få fler matchningar så kan jag lika gärna vänta! Någon gång måste jag ju komma iväg. Men om ni vet någon familj som behöver en ny aupair kan ni ju tipsa om mig ;) 

Annars händer det inte så mkt. Skulle på arbetsintervju idag, men det blev inställt så det är på fredag istället. Och på fredag är det ju kanelbullens dag! Något som jag ser fram emot eftersom jag älskar kanelbullar hihi




Kommentarer
Postat av: emelie

Första familjen jag blev matchad med efter att jag flyttade fram blev också den jag matchade med. Tror det kommer fungera för dig också! :)

2013-10-08 @ 21:07:37
URL: http://emelindbergaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0