13 suckar..

Dålig uppdatering om familjen känner jag, men jag har varit upptagen hela helgen! I fredags var jag på Ikea + att Sverige spelade (yey vidare till play-off). I lördags jobbade jag hela dagen plus att det var inflyttningsfest och idag var det också jobb. Men familjen då da. Tycker faktiskt att det är dålig stil att man inte kontaktar mig. Är de inte intresserade kan de väl ta bort mig från början istället för att vänta flera dagar? Det var alltså så att jag kontaktade Bostonkontoret, de skulle prata med någon som skulle prata med familjen, och så kollade jag min profil idag och då var de borta, 13 suckar på detta asså! (haha 13 suckar är något som jag och min syster säger när något är jobbigt/när man börjar bli irriterad osv) 


Kommentarer
Postat av: emma

Hej, jag ska också åka som au pair och jag är inte så insatt i dehär med matchningar. Men jag fick iallafall min första matchning idag och känner redan efter att ha läst deras ansökan att jag är ingen au par för dem. Men hur "släpper" man familjen utan att prata med dem? Vem ska jag maila och vad ska jag skriva? Behöver en liten förklaring av någon som vet :-)
/ Emma

2013-10-15 @ 18:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0