Senaste matchen

Okej, så i torsdags fick jag min 11 matchning. När jag fick den kände jag väl att familjen var okej. Jag fick inget WOW direkt. Men jag skickade ett mail till dem och skrev att jag ville skypea med dem. Men idag morse hade jag fortfarande inte fått något svar, så jag tänkte typ "lika bra det". Men! När jag kom hem från jobbet ringer någon mig (utländskt nummer) så jag svarade och då var det CC från Boston som hade mamman med sig, så vi pratade med varandra lite, inte länge, vi bestämde iaf att vi ska prata mer på skype nu om 20 min. Så vi får ser hur det blir, hoppas de överraskar mig!
 
Mamman berättade iaf att staden de bor i är en universitetsstad, det är många i min ålder, och hon berättade även att det är upp emot 50 Au Pairer i närheten. Så det låter ju som att det inte skulle bli något promblem att hitta nån å va med om man säger så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0