Nu börjar förberedelserna

Det är mycket som ska fixas innan man åker, och jag har tänkt börja i god tid med allt, men idag gick det inte så himla smidigt...
Jag skulle boka hälsoundersökningstid hos min vårdcentral. Men när jag ringer säger de att de inte gör några hälsoundersökningar i höst, man bah wtf why? De sa att jag skulle kontakta Florakliniken i Stenungsund (?!) eller gå in på någon hemsida och boka där, men då funkade inte det heller. Så då tänkte jag: Jag tar kontakt med en annan vårdcentral här i Uddevalla. Så då ringde jag återigen och de sa att det gick jättebra osv, men då måste jag byta vårdcentral från Herrestad (min vårdcentral då) till Skogslyckans vårdcentral, och det känns inte så lockande, eftersom det också är pappersarbete... Så nu lutar det mot att jag får åka till Stenungsund och fixa hälsoundersökningen där.

nej! skulle inte tro det..

Kommentarer
Postat av: Daniella

Segt med vårdcentralen...men jag tycker dock alla förberedelser är rätt roliga i övrigt, så de har du att se fram emot! :)

2013-11-18 @ 20:41:20
URL: http://aupairdaniella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0