Lite hjälp tack

jag behöver lite hjälp med alla papper å så, så om någon redan är färdig med allt pappersarbete kan ni väl hjälpa mig lite? :) 
  • Polisregisterutdrag: vart beställer jag det?!
  • Agreement form: Är de det pappret CC skickade hem till mig när jag blev antagen? 
och sen också, kan jag betala visumet på banken innan jag är färdig med visumansökan? för som jag fatta de måste man ha bild osv innan man är färdigt med visumet, och det har jag ju inte :p
 
Asså jag brukar vara ganska bra på att hålla i ordning allt, men detta är annorlunda, jag tror jag är trög elr nått... för jag fattar inte allt de skrivit, som de här med "skicka-direkt-service" haha
 

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej!
Du fick med en blankett till polisregisterutdraget tillsammans med alla andra papper när du blev antagen. Annars kan du skriva ut de från polisens hemsida :)
Agreementform fanns också bland dem papperna :)
Jag betalade visumavgiften innan jag var färdig, tror inte det spelar så stor roll så länge du har kvitto med dig till ambassaden.
du måste ha en bild för att bli färdig,men jag fixade min bild hemma med min kamera, du bejöver inte använda samma bild som den du tar med dig.

2013-11-22 @ 10:07:07
URL: http://emelindbergaupair.blogg.se
Postat av: therese

Såg det Emelie skrev ovan och tänkte bara tillägga att om du inte har pappret som CC ska skicka hem till dig, polisregisterutdraget alltså, så är det SUPERVIKTIGT att du skriver ut rätt ansökan på polisens hemsida, det finns olika versioner och det måste vara rätt lapp man fyller i och skickar in! :) Så kolla med CC vilken det är om du inte fick hem pappret från CC förut. :)

Svar: okej! Tack så mycket :D
Karin Gustafsson

2013-11-22 @ 20:11:16
URL: http://www.bianca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0