9 november

Idag skypade jag med familjen igen, men jag höll på att glömma bort skypandet haha!!!
Vi hade bestämt tid 17.00 men jag hade helt glömt av det!!! Så ca tio över fem får jag ett mail från familjen, å de skriver att jag inte är inne på skype osv. och då får jag bråttom. Jag har haft pjamas på mig hela dagen (jag vet, latare tjej får man leta efter) håret är inte det vackraste osv. men tjugo över fem är jag redo att skypa! 
 
Och det gick bra idag också, eller engelskan gick inte så bra av nån anledning, men jag fick prata med pappan idag, inte så länge dock, han skulle köra tjejen till scouterna, så då fick jag prata med mamman och killen. Det blev ett litet konstigt slut, för mamman glömde av tiden och killen skulle ha basketmatch, så det blev liksom "oj är klockan så mycket, nu måste jag gå, hörs sedan, hej då", typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0