8 juli 2013

Som ni vet har ju fått en matchning med en familj från Boston-området och jag tycker familjen verkar intressant så jag skrev till familjen att jag var intresserad, men de har inte skrivit tillbaka. Så då kontaktade jag kontoret i Stockholm som kontaktade Bostonkontoret och dom svarade fortfarande inte. Så idag kontaktade jag återigen kontoret i Stockholm, och nu när jag kollade min mail hade jag fått mail från kontoret i Boston och i mailet stod det att familjen har försökt skriva till mig redan förra veckan, weird att jag inte fått mailet! Men nu vet jag ju iaf att de kontaktat mig och att de är intresserade :) 

Kommentarer
Postat av: Linn

sv;hej :) jag är bara med i CC. Skulle vilja vara med i SI också men då måste jag ha 200 timmar av barn erfarenhet utanför släkten, och tyvärr så har jag inte det :/ Jag hade 19 augusti först, sen ändrade jag det till i slutet av juli. Nu har det dock skjutits upp till 19 augusti eftersom det är så nära inpå! Börjar får panik! Usch visst är det jobbigt!!!! Om jag inte hittar en familj denna veckan så kommer datumet skjutas upp igen..

2013-07-08 @ 20:42:03
URL: http://anderssonlinn.wordpress.com
Postat av: Linn

Sv; Ja det har jag ju :) men har varit i matchningen sedan januari och inrökande fick jag matchningar hela tiden, nu går det mycket segare :/
Tack detsamma! kan länka dig i min blogg om du skulle vilja?:)
Jag kommer att åka ifrån Landvetter, vart kommer du åka ifrån?:)

2013-07-08 @ 22:12:29
URL: http://anderssonlinn.wordpress.com
Postat av: Linn

Sv; Ja haha! Alltid mellan typ 7 till 11 på kvällen!!
Okej då fixar jag det :)
Ja va kul! Hoppas att du gör det då!! Skulle vara skönt att veta någon man åker med!!:)

2013-07-09 @ 10:23:09
URL: http://anderssonlinn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0