Mer om min värdfamilj

Jag kom på lite mer om min värdfamilj!
 
Som jag sa gillar de att resa. De har bland annat bott i Danmark i sex månader, så M kan förstå danska, men inte Z, han var för liten när de bodde där. Fast egentligen spelar det ingen roll, för jag förstår inte så mycket danska ändå haha.
Medan de bodde där gick M i engelsk skola och föräldrarna jobbade på nått engelskt företag. 
 
De har bara haft en Au Pair tidigare, tror det var för två år sedan. Au Pairen var från Danmark. När de inte haft en Au Pair har de haft en granne som hjälpt dem att köra barnen till de olika aktiviteterna. På ett sätt känns det ganska bra att de inte haft fler Au Pairer hos sig. Då känns det inte så "strikt" elr vad man ska säga. 
 
Staden Boulder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0