Gårdagens köp



Kommentarer
Postat av: Klara

Hej! Jag ska åka till USA som aupair med CC nästa år och har en liten fråga... De bokar ju dina flygbiljetter mm, hur mycket kilo får du ha med dig? Tänker att man ska packa för ett år.. Borde vara ganska mycket? Tacksam för svar :)) kram

Svar: Det beror på flygbolaget. British airways hade 23 kilo, och det var svårt att packa.. Men en tjej som flög samtidigt som mig, hennes väska vägde 32 eller nått, och hon behövde inte betala.
Sen åkte ju jag från Denver-Newark och då fick jag ta ur saker ur min väska så att den inte vägde mer än 50 lbs. De är mycket hårdare med hur mkt allt väger osv i USA än i Sverige
Karin Gustafsson

2014-04-17 @ 10:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0