Fredagen den 13:e

Jag är med i massa olika Au Pair grupper på facebook, så det händer ju ganska mycket där osv, och därför orkar jag inte läsa igenom allt som skrivs, men igår hade jag tråkigt så då läste jag igenom lite, och det var tur!
Jag läste nämligen om man vill ha sitt internationella körkort innan 6:e januari måste man ansöka om det senast denna vecka, så det har jag gjort idag + att jag skickade iväg polisutdraget till CC. 
 
Annars då? Jo det är Lucia idag och jag har jobbat hela dagen. Snacka om mycket folk på Ikea idag! Alla ville äta julbord, sånn tur va jag i kassan så jag slapp vara "hovis", men snart tar allt slut. Mitt kontrakt går ut den 22 december, fatta vad jag kommer sakna jobbet! + folket!!
Vi hade även ett Lucia-tåg som kom förbi och sjöng, sjukt mysigt. Och imorgon ska jag åka till Uddevalla kyrka för att lyssna på Västerskolans Lucia-tåg, jag ska även ta några bilder och filma lite, min värdfamilj ville nämligen veta lite mer om Lucia, kul!
 
#flashbackfriday
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0